Skousen er åbenbart ikke bare Skousen

Når man køber i sin lokale Skousen forretning, støtter man det lokale handelsliv. Men hvis de ikke har varen, og man i stedet må købe den på Skousens hjemmeside, handler man åbenbart et helt andet sted. 
Jeg har købt et Elektrolux støvsuger, hvor mundstykket ikke passede til slangen. Derfor aflagde jeg min lokale Skousen forretning i Frederikssund et besøg på at finde ud af, hvad der kunne være galt. Men her fik jeg at vide, at hvis støvsugeren var købt på nettet, skulle jeg rette henvendelse til dem. Vi har købt alle vores hvidevarer i den forretning, så jeg var noget overrasket over blankt at blive afvist. Men jeg nåede dog også at se, at vores støvsuger nu kunne fås i forretningen, men til en væsentligt højere pris en den, man kunne købe den til på Skousens hjemmeside.
Når der åbenbart er vandtætte skodder mellem Skousens detail- og netdel, skal man for alvor til at se sig for.